abi tar az asman

اینجا جاییست برای من برای فریاد زدنی در سکوت

abi tar az asman

اینجا جاییست برای من برای فریاد زدنی در سکوت

دلتنگم دلتنگ آسمان که با تمام وسعتش گویی برایم جایی ندارد ....
ابر ها بالهایشان را گشوده اند تا مرا به آغوش بکشند اما اطمینانی نیست به آغوش ابری که دلبسته به باد است ....!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نمیدونم

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۲۵ ق.ظ

از چیا میترسی؟   

از هیچ شدن 

از هیچی نشدن

از بی پولی کافی برای دیدن دنیا 

از بی تجربگی مردن 

از زندگی نکردن 

از یکنواختی 

یکنواخت 

بده 

خیلی بده 

  • مهسان سا

نظرات  (۱)

چشمات ببندونفس عمیق بکش وبگوخدایاشکرت که اجازه دارم نفس بکشم.اجازه دارم یکی ازهزارراه نرفته روانتخاب کنم.اجازه دارم زیرآسمون خودت قدم بزنم وشکربابت تمامی نعماتت.کمی فکرکن.
پاسخ:
اون که بله من تو همه ی موارد شکر میکنم ولی اینجا منظور ترس هایی از آینده ام بود .مرسی از نظراتتون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی